03 February 2007

Iar Ultimele..


luna`i stinsa, si steaua mea
o acopera, acum vad cerul tau - e negru..
acum doar timpul o poate tine`n viata pana maine..
si imi tremura mainile.. funebru..
acum maniile se`aduna, afara ploua`ncet
dar in suflet am furtuna si`o inima moarta`n piept..
se arunca din stea in stea, dar cea verde nu`i printre ele
aripile o doboara si cade`n visele mele, si desi n`ar vrea
imi sopteste cu vocea`i grea
c`a`mbratisat ielele si intunericul o vrea..
isi doreste un sarut, atingeri de maini cu ea
si vad icoane`ntunecate si plec din vis cu ea..
dar nu mai vad prima raza reflectata..
acum imaginea ei sta pe`o frunza moarta
si desi incerc s`o ridic la piept se faramiteaza..
cazi, cad, cade.. ingenunchiaza..
ale mele ganduri se aduna`n tina, in tine
am scapat inima`mi dar nu`s de vina.. cu mine
te iau, te ating, dar simt cum plange..
si dau sa te sarut, dar e`n van.. sunt plin de sange..

No comments: